Veel gestelde vragen.
Vragen 1.
Hoe lang duurt een consult? 3. Zijn er klachten die niet behandeld kunnen worden?
4. Is er een wachtlijst en hoe lang duurt het voordat er dan een
5. Wat moet ik doen om een afspraak te maken?
6. Wat heeft U te verliezen? Welke risico's loopt U?
7. Is het mogelijk om naast de behandeling van de reguliere arts een APK behandeling te ondergaan?
8. Kunt U mij (de patiënt) van tevoren vertellen waaruit mijn behandeling zal bestaan? Welke methode U gaat toepassen?
Antwoorden 2. U krijgt van mij een factuur, U betaalt mij contant, via bank of giro. Vervolgens stuurt U de factuur naar de ziektekostenverzekeraar en de ziektekostenverzekeraar zorgt dan (eventueel) weer voor betaling aan U.
3. In principe zijn alle klachten te behandelen. Alleen niet alle patiënten zijn te behandelen.
4. Ja, er is een wachtlijst. Hij varieert van 1 week tot 1 jaar. Al eerder behandelde patiënten gaan voor nieuwe.
5. Stuur een e-mail met het verzoek om op de wachtlijst geplaatst te worden en in het kort wat U vraag c.q. klacht is. Of bel s'ochtends (van maandag tot en met donderdag) tussen 10.00 en 11.00 uur tijdens het telefonisch spreekuur, of spreek gerust het antwoordapparaat in, en ik bel U dan zo spoedig mogelijk terug.
6. Een verloren half uur en € 60,00 armer. Het enige risico dat U loopt is dat U geen resultaat bemerkt of heeft.
7. Geen enkel bezwaar. Mijn therapie mag te allen tijde gecombineerd worden met de reguliere. Beide behandelwijzen kunnen elkaar zelfs prima aanvullen.
8. Nee, er is geen behandeling hetzelfde. Ieder mens is uniek en een eenheid van lichaam en geest. Daarom is een ieder het beste gediend met een individuele, zuiver persoonlijke,
behandeling van dat lichaam en die geest.
|
|